close
嘩嘩嘩嘩 ))
好興奮, 今日白蘿蔔價位竟然高達474 bells!

我終於等到呢一日喇..
即刻賣哂手頭上的蘿蔔,一轉手賺左好幾百萬!發左達=]
598000呢筆數終於可以還清喇
炒賣蘿蔔真係好玩又好賺..
我決定左喇 要將屋入面其中一間房改為'蘿蔔培植及存放室'
星期日要大量大量買入白蘿蔔..咁就遲早一日一定會變富婆!

另外,rolf走左之後,來了新村民..是麻鷹apollo.
性格都不算太差,只是見過牠和jeremiah鬧交-V-
希望牠會住得開心喇

星期六是flea market,所以我家已變成臨時傢俱特賣場!
把所有沒有用的傢俱都排得整整齊齊..
希望村民來我家時會高價收購我的二手貨,
賺大錢之餘又可以清一清一早已爆滿的儲物櫃!
flea market萬歲 >V<''
arrow
arrow
    全站熱搜

    cherryche 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()